3 Ekim 2009 Cumartesi

bu da fresh bir start olsun!

Oldum olası tarzanca konuşanlara sinir olmuşumdur. Her ne kadar başlıkla kendim dahi irite olsam da insanın aklına Türkçe kelimelerin yerine İngilizce kelimelerin gelmesi ve bunları kullanmak zorunda kalması aşinalıktan olsa gerek.

Bu da temiz bir başlangıç olsun diyor, dopdolu yazılarda buluşmak dileğiyle diyorum efendim.

Küçüklerin gözlerinden öptüm.

1 garibin yorumu:

Serkan Uluyol dedi ki...

biz ne ingilizceyi (başka bir deyişle de ne italyancayı ne de rusçayı) ne de Türkçeyi tam anlamıyla öğrenemediğimiz için olsa gerek, ortaya karışık ne idiğü belli olmayan bir şeyler konuşuyoruz.bu ingilizce daha doğrusu adı batasıca toefl beni benden etti. şapşala döndüm iyice... o yüzden tarzancaya devam etmekten başka ne çare... bu hayat bizim alnızımıza böyle yazmış:P böyle de gidecek gözüküyor...

Yorum Gönder